Kurs VIDEO TRASY EGZAMINACYJNE RADOM

Trasy Egzaminacyjne Radom (dostęp 30dni)

34
Kup teraz
197.00 PLN

Jeśli wynik egzaminu był negatywny bo nie wiedziałeś/aś:
  • jak zachować się na konkretnym skrzyżowaniu w Radomiu
  • jakie są kryteria oceny poszczególnych zadań egzaminacyjnych
  • na co zwrócić uwagę podczas wykonwania zadań egzaminacyjnych
  • co wolno, a czego nie wolno na egzaminie
  • na co szczególnie zwraca uwagę egzaminator na naszym egzaminie
  • a na co egzaminator może "przymknąć oko"
  • jak poradzić sobie ze stresem egzaminacyjnym
Jeżeli:
  • jesteś przed swoim pierwszym egzaminem praktycznym i chcesz sprawdzić czy oby na pewno już wszystko jest dla Ciebie zrozumiałe
  • Twój kurs już ma się ku końcowi, ale masz wrażenie, że wciąż popełniasz te same błędy lub jeździsz po tym samych trasach
  • masz za sobą kilka/kilkanaście niezdanych egzaminów i szukasz powodów niepowodzeń - zły egzaminator, niedobry instruktor, a może jeszcze Twoja wiedza niedomaga
A może jesteś spoza Radomia
  • może robiłeś/aś kurs w miejscowości ościennej, a do Radomia przyjechaliście z instruktorem tylko na kilka godzin, więc siłą rzeczy nie znasz wszystkich miejsc egzaminacyjnych w Radomiu
  • straciliście sporo czasu na dojazdy "L"ką do Radomia
  • mniej czasu spędzonego w ruchu drogowym w Radomiu, automatycznie powoduje, że program kursu zostaje okrojony do minimum (mniej parkowania, zawracania, placu manewrowego, mniej poznanych skrzyżowań, miejsc i manewrów egzaminacyjnych)
  • w aucie było więcej kursantów niż tylko Ty (prawo na to zezwala, ale powoduje to, że szkolenie przeradza się w "wesoły autobus")

Przeprowadził kurs według swojej "autorskiej" metody szkolenia:
  • nie szanował Twojego czasu
  • załatwiał swoje sprawy podczas Twoich jazd
  • wisiał na telefonie (prowadzenie rozmów telefonicznych, zapisywanie innych kursantów na jazdy, facebook, messenger, smsy itp...)
  • jeździł po 12 - 14 godzin dziennie (bardzo częsta sytuacja), co powodowało, że był zwyczajnie zmęczony i nie przekazywał potrzebnej wiedzy
  • w trakcie jazd odwoziliście/przywoziliście innych kursantów lub znajomych instruktora
  • był zmęczony podczas szkolenia, bo jeździł od rana do nocy - po 12-14h dziennie
  • na Twoje pytanie/prośbę o wytłumaczenie konkretnego miejsca lub przepisów, odpowiadał: "przecież powinieneś to wiedzieć" lub "sprawdź sobie w przepisach"
  • nauczył cię "łuku" (jazda pasem ruchu do przodu i do tyłu) na fatalny sposób, na tzw. "obrót"
  • a może wręcz za dużo podpowiadał, i Twoja jazda po prostu nie była samodzielna
  • zakończył kurs po 26 -  28 godz jazd, i zostawił Ci 2 - 4h jazd lub (o zgrozo!) - po 15 godzinach jazd instruktor "wysłał" Cię na egzamin teoretyczny, żeby potem brakujące 15h jazd "dojeździć przed egzaminem"
  • nie przeprowadził z Tobą egzaminu wewnętrznego praktycznego, który to dopiero jest weryfikacją naszych umiejętności

Przede wszystkim - JAK ZDAĆ EGZAMIN NA PRAWO JAZDY w Radomiu
Gdzie najczęściej oblewacie, z jakich powodów oraz jak temu zaradzić
Dla ułatwienia na nagraniach umieściłem napisy z nazwami ulic
Wszystkie najczęściej odwiedzane przez egzaminatorów miejsca w Radomiu, na każdym nagraniu omawiam szczegółowo jakie błędy popełniacie w tym konkretnym miejscu
Ukryte znaki drogowe (np. schowane za drzewem)
Nietypowe sytuacje drogowe (np.: kiedy można/a nawet trzeba użyć sygnału dźwiekowego, kiedy można/a nawet trzeba nie stosować się do przepisów aby zdać egzamin)
Sztuczki i triki egzaminatorów - jak się przed tym ustrzec
Oczywiście omawiam słynne rondo na ul. Limanowskiego, zarówno "na żywo" przejeżdżając przez skrzyżowanie, jak i na grafice gdzie dokładnie widać, w którym miejscu należy ustapić pierwszeństwa innym pojazdom
Jak poradzić sobie ze stresem egzaminacyjnym
Zadania egzaminacyjne, które bardzo często tłumaczone są przez instruktorów niestety tylko pobieżnie, lub wcale
8 pełnych tras egzaminacyjnych w Radomiu

Moduł nr 1 (29min)

  • miejsca ze znakami zakazu, nakazu - jak się zachować jeśli nie odzywa się egzaminator?
  • czy egzaminator ma prawo wydawać polecenia niezgodne z przepisami?
  • omijanie - kiedy używamy kierunkowskazów, a kiedy nie,
  • odwiedzamy m.in Stare Miasto, Rynek, osiedle Ustronie, Centrum, os. Borki/Halinów
  • parkowanie na drodze jednokierunkowej - sztuczki egzaminatorów
  • skrzyżowanie w Centrum ze znakiem A7 - ustąp pierwszeństwa, gdzie bez zatrzymania nie ma szans aby prawidłowo przejechać
  • nietypowa zmiana pasa ruchu na ul. Limanowskiego
  • jak się zachować gdy nie działa sygnalizacja - konkretne przykłady na skrzyżowaniu
  • trudna/nietypowa zmiana pasa na ul. Traugutta
  • z jaką prędkością poruszać się na egzaminie - podwyższona prędkość
  • trudne skrzyżowanie k/Dworca PKP

 

Moduł nr 2 (21 min)

  • znak B-20 znak STOP - jak się zachować, jak ustawić, co jeśli zatrzymamy się zbyt wcześnie
  • jak w bardzo prosty sposób uniknąć nieustąpienie pierwszeństwa, kiedy już wyjechaliśmy i okazało się, że jednak nie zauważyliśmy jakiegoś pojazdu
  • ukryty za drzewem znak STOP w Centrum
  • trudne skrzyżowanie ze znakiem STOP - osiedle Południe
  • znak STOP i działająca sygnalizacja - jak się zachować, konkretne skrzyżowanie na którym notorycznie kursanci popełniają ten sam karygodny błąd - os. Ustronie
  • sygnalizacja S2 - strzałka warunkowa, jak się zachować
  • dodatkowy (żółty - migający) sygnalizator dla kierowców stosowany przy przejściach dla pieszych, w jakim celu się go stosuje i jak go wykorzystać

 

 Moduł nr 3 (35min)

  • strefa skrzyżowań równorzędnych w Centrum, przejazd w każdym z kierunków, jak się zachować, ustawić, komu ustąpić pierwszeństwa
  • skrzyżowania równorzędne na os. Południe
  • pozorne skrzyżowanie, które wygląda na równorzędne, a nim nie jest - os Południe
  • skrzyżowania równorzędne - Rynek
  • skrzyżowania równorzędne Stare Miasto/ Piotrówka
  • nieodpowiedzialne zachowanie pieszej
  • zasady względem pieszego od 1 czerwca 2021
  • skrzyżowania równorzędne os Halinów
  • jak się zachować na skrzyżowaniu równorzędnym gdy spotkają się 3 lub 4 auta - kto jedzie pierwszy? - omawiam zasady na grafice*

*grafika wykorzystana dzięki uprzejmości wydawnictwa zdajtesty.pl

Moduł nr 4 (27 min)

  • drogi jednokierunkowe Centrum
  • droga jednokierunkowa Borki
  • droga jednokierunkowa os Wośniki
  • drogi jednokierunkowe Rynek
  • parkowanie na drodze jednokierunkowej - sztuczka egzaminatorów
  • Przejazd kolejowy na ul. Wjazdowej oraz na os Południe/Trablice (omawiam zasady)
  • Przejazd kolejowy os Ustronie,

 

Moduł nr 5 (27min)

  • podwójne zadanie, np.: na pierwszym skrzyżowaniu w prawo, a na kolejnym w lewo, jak się zachować, jak ustawić na kilku konkretnych skrzyżowaniach, na których egzaminatorzy wydają takie podwójne polecenia
  • wyjazd z bramy WORD - jak wykorzystać uprzejmość innych kierowców
  • pierwsze skrzyżowanie z sygnalizacją po wyjechaniu z WORDu, jak sprytnie się ustawić aby ułatwić sobie przejazd przez to skrzyżowanie

 

Moduł nr 6 (33min)

  • jak wykorzystać lustro drogowe - wady i zalety takiego rozwiązania na skrzyżowaniach, konkretne przykłady skrzyżowań egzaminacyjnych z omówieniem na os. Borki/Wośniki - niedaleko ośrodka egzaminacyjnego, jak nie dać się oszukać temu co widzimy w lustrze
  • bardzo trudny skręt w lewo na skrzyżowaniu ul.1905r/ul. Tytoniowej - nagranie również z zewnątrz - pokazuję jak prawidłowo się ustawić
  • najmniejsze skrzyżowanie o ruchu okrężnym w Radomiu
  • kolejne skrzyżowanie w Centrum ze znakiem A-7, na którym bez zatrzymania nie jesteśmy w stanie prawidłowo ocenić sytuacji na drodze z pierwszeństwem
  • pozornie łatwe, a w praktyce - wąskie i trudne skrzyżowanie na osiedlu Planty
  • nietypowy sposób wydawania poleceń przez egzaminatora
  • zawracanie w najbliższym możliwym miejscu (niekoniecznie na skrzyżowaniu)
  • zawracanie na skrzyżowaniu - typowe miejsca egzaminacyjne, zasady pierwszeństwa (os. Borki/os. Halinów, os. Ustronie)
  • skrzyżowanie w Centrum na którym 9 na 10 kursantów, skręcając w lewo - wjeżdża pod prąd
  • miejsce os. Planty, gdzie większość kursantów nie włącza kierunkowskazów przy omijaniu innych pojazdów - sprytne miejsce, gdzie egzaminator może wykorzystać nasze braki, aby nas oblać
  • trudne skrzyżowanie na os. Halinów

 

Moduł nr 7 (45min)

  • zasady poruszania się po skrzyżowaniach o ruchu okrężnym
  • przejazd z każdej strony przez "słynne" rondo na ul. Limanowskiego - z którego pasa lepiej jechać na wprost
  • w jaki sposób prawidłowo używać kierunkowskazów na rondach
  • na grafice* omawiam dokładnie zasady poruszania się po rondzie na ul. Limanowskiego, oraz na innych rondach w Radomiu m.in. na rondzie na ul. Maratońskiej

*grafika wykorzystana dzięki uprzejmości wydawnictwa zdajtesty.pl

 

Moduł nr 8 (33min)

  • zadania egzaminacyjne nie omawiane przez instruktorów
  • zawracanie z wykorzystaniem infrastruktury drogowej
  • trudniejsza wersja parkowania prostopadłego (po prawej stronie)
  • korekta przy parkowaniu
  • zatrzymanie w miejscu wyznaczonym
  • omawiam błędy kursantów - jak ich uniknąć, zasady oraz kryteria oceny na egzaminie

 

Moduł nr 9 (34min)

  • technika kierowania pojazdem
  • błędy na kursie
  • na co zwraca uwage egzaminator na egzaminie

 

Moduł 10 - Trasy do Centrum (120min)

  • 4 trasy egzaminacyjne do Centrum

 

Moduł 11 - Trasy os. Południe (60min)

  • 2 trasy egzaminacyjne na os. Południe

 

Moduł 12 - Trasy os.  Borki, os. Halinów, os. Wośniki (60 min)

  • 2 trasy egzaminacyjne na os. Borki, os. Halinów, os. Wośniki

 

Moduł 13 (?min)

  • tutaj będą wszystkie aktualizacje
  • jeśli pojawi się jakieś nowe skrzyżowanie egzaminacyjne - będzie to w tym module
  • zmiany w przepisach? - również tutaj
lista materiałów:
polecane
Szkolenie praktyczne 10h

W trakcie szkolenia ze mną: szanuję Twój czas - nie załatwiam swoich spraw, robię to...

Radom - Rondo ul. Wjazdowa

Rondo na ul. Wjazdowej bez tajemnic! Kliknij :ogladaj" aby zobaczyć grafikę, działaj - zdaj ten...

Trasy egzaminacyjne Radom - Moduł nr 5 (darmowy dostęp na 7 dni)

WAŻNE!Przeczytaj te instrukcję, jak otrzymać darmowy dostęp do nagraniaAby otrzymać dostęp wykonaj kolejno kroki: Powyżej...

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję